Faham Ke..?

BandarQ Terpercaya
4.bpspot/-ONRPVpiyDZ0/WD6EdtKKcFI/AAAAAAAAiZQ/6kM7DR8uHuMFKeRAZEiiTp1PkMPeaki_QCLcB/s1600/kabinet%2Bmangkuk.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Banyak mana manifesto BN dalam PRU 13 yang  lalu di tunaikan atau di mungkiri?

REHDA mohon kerajaan tak kenakan caj tambahan

Kerajaan dibutuhkan biar tidak mengenakan caj pelengkap yang akan membawa kepada peningkatan kos dalam pelatihan perumahan negara.
Presiden Persatuan Pemaju Hartanah dan Perumahan Malaysia (REHDA), Datuk Seri FD Iskandar berkata, dalam keadaan pasaran yang agak perlahan, REHDA mengharapkan kerajaan dan pihak berkaitan memahami kesukaran pemaju.
Beliau juga meminta kerajaan mengkaji semula peruntukan polisi, undang-undang, garis panduan dan mekanisme yang kurang praktikal dalam industri perumahan bagi memastikan pelatihan perumahan negara infinit efisien.
ΓÇ£Kami di REHDA bersedia untuk berbincang dengan kerajaan supaya kita sanggup sama-sama mencari jalan terbaik bagaimana kos pembangunan sanggup dikurangkan bagi kebaikan semua pihak terutama pembeli,ΓÇ¥ katanya berucap pada majlis makan malam tahunan di sini, malam ini.
FD Iskandar berkata, sebelum sesuatu polisi dan dasar baharu diperkenalkan atau dipinda, kerajaan juga diharap sanggup mengambil kira kedudukan pemaju terutama pemaju perusahaan kecil dan sederhana (PKS).
ΓÇ£Ini kerana mereka yaitu majoriti pemain industri yang kebanyakannya menjalankan pembangunan di daerah yang agak terpinggir dan akan paling terkesan sekiranya sesuatu langkah yang bersifat negatif dikenakan ke atas industri ini,ΓÇ¥ katanya
ismaweb/2016/11/rehda-mohon-kerajaan-tak-kenakan-caj-tambahan/">sumber
4.bpspot/-KOcKkmLOjVw/WD6FR8C4rcI/AAAAAAAAiZY/Afc0GhLPxNgrMpMLvcqDGZujD3je6tEBACLcB/s1600/mad%2Bmaslanngg.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Comments

Popular posts from this blog

Basah Tak Hidup Dek Puji..! Tak Mati Dek Keji..!

Berapa Pulak Rakyat Nak Kena..?